Logotipai

Kita dailininką išgarsinusi sritis – firminiai ženklai, logotipai, kurių Lietuvos įstaigoms ir įmonėms G. Pempė sukūrė apie 30. Tarp jų – gerai žinomi „Šviesos“ leidyklos (1964), Nacionalinio M. K. Čiurlionio dailės muziejaus (1968) logotipai, Kauno „Dailės“ kombinato firminis ženklas (1969), Alytaus siuvimo fabriko „Dainava“. 

Gediminas Pempė firminius ženklus, logotipus pradėjo kurti XX. a. 7 dešimtmečio pradžioje, kai grafinis dizainas žengė pirmuosius profesionalius žingsnius, o dizaino katedra Lietuvos Valstybiniame dailės Institute Vilniuje kasmet paruošdavo vos po kelis specialistus. Nebūta tuomet firminių ženklų kūrybos konkursų, mažai kalbama apie autorines teises. Tuo tarpu G. Pempės firminiai ženklai ir logotipai, kurti muziejams, leidykloms, ligoninėms, vaistinėms, aukštosioms mokykloms, jau egzistavo. Summa summarum – jie įsiterpė į miesto vizualinį kontekstą, tapo taikomosios grafikos dokumentika. G. Pempės darbuose sintetiškai lydėsi konstruktyvi logika, svarbiausios idėjos reflektavimas, visų išraiškos elementų tvarkos dėsningumai.